dzien ziemi jastrzebie zdroj 2014

dzien ziemi jastrzebie zdroj 2014

Znając znaczenie zdrowej żywności, możemy lepiej docenić to, co robią dla nas. Oto kilka przykładów.

Jednym z najważniejszych produktów, które są łatwe do włączenia są marchew, znane beta-karoten. Materiał ten został przedstawiony w celu cięcia ryzyko udaru, zawału serca, a nawet może zapobiec raka płuc! Marchew dawna wiadomo, że są bogate w żywieniu, że potrzeby naszych ciałach „, aby produkować zdrowe, świeże komórki skóry i włosów.

Czosnek jest dobrze znany to przeciwbakteryjne i przeciwwirusowe właściwości. Może to być spowodowane tym, że zwiększa się działanie w systemie immunologicznym.

Jabłka mają naturalny błonnik w nich, która jest doskonała dla zdrowia przewodu pokarmowego i zmniejsza poziom cholesterolu. Ponadto, włókna sprawia, że ??czujesz pełny, więc może to być dobry apetyt. skórki jabłek zawierają kwercetyna, silnego przeciwutleniacza, który został przedstawiony w celu zmniejszenia ryzyka chorób serca, hamowania wzrostu nowotworu oraz mogą hamować rozprzestrzenianie się komórek nowotworowych.

Mogę iść i na o wiele żywności z wielu różnych korzyści zdrowotnych. Jeśli możemy dowiedzieć się o wielu produktach i korzyści, być może moglibyśmy być oszczędzone cierpienie, choroby przewlekłe i zwyrodnieniowe. Musimy tylko upewnić się zużywają tyle z niego na co dzień. Ponadto umiar jest kluczowym – nie przesadzić szkodliwych żywności z substancji chemicznych, które są w rzeczywistości wykazano, przyczyną problemów, takich jak rak i choroby. Pamiętaj, że to, co robisz przez większość czasu, a nie raz na jakiś czas. A to prowadzi do kolejnego punktu.

Powinniśmy jeść całe, najczęściej surowe i organiczne owoce i warzywa, jeśli to możliwe. Badania wykazały, że żywność organiczna zawiera 40% więcej niż odżywianie nieekologiczne. Również, gdy jedzenie staje się zafałszowane z ponad gotowania, przetwarzania lub dodanie szkodliwych substancji chemicznych i pestycydów, to nie będzie miał ten sam efekt.

Zwiększ swoje zdrowie dodając zdrowe (i funkcjonalne) żywność do swojej codziennej diety. Mieć co najmniej codziennie sałatkę lub zainwestować w sokowirówkę i pić warzywa. I kontynuować swoją misję do zdrowszego, szczęśliwszego życia!

Artykuł dzięki: